4 Ekim 2008 Cumartesi

Yusuf Guney Resimleri





16 yorum:

Adsız dedi ki...

seni ilk gordum an vuruldum seni takip edıyorum

Adsız dedi ki...

sesine ve sana hayranım başarılar

Adsız dedi ki...

offfff
çok tatlısn ya sen benimsin aşkımmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

senın en buyuk hayranınım ben dıgerlerı yalan soyluyo en buyuk hayranım sızsınız

Adsız dedi ki...

ben sınem sarı saclı ele guzlu bı kızım senın le ıyı anlasırız cok ateslıyımdır yas 20 sexsıyım 90 been gouslerım var amım yalanacak gıbıdır

Adsız dedi ki...

am yalamayı seven varsa gelsın 05054681525 arayın sız benımkını yalayın ben sızınkını yalayım zeytınlıkte agacc altında

Adsız dedi ki...

sizi tebrik ediyorum yusuf guney.sesiniz cok guzel.ben azerbeycandan hayraninizim.burda konser vermenizi istiyorum.basarilar

Adsız dedi ki...

askım seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ne kadar terbıyesız ınsanlar var sızın kultur dercenız sormak bıle cahıllık olr yazıkkkkkkk cokkk yazıkk kulturden yoksun ınsanlarrr :(

Adsız dedi ki...

senden yakışıklısını görmedim nesin sen yaa allah tüm güzellikleri sende toplamış bitiyorum senin için

Adsız dedi ki...

askım hastayım sana demın yakından gordumde fotografını bır an da tutuldum bana da bır sarkı yazsana yaaaaaa adım ceyhan hadı optum :) mucuk basarılar dılerım askım gokhan ozer artık ablamın olsun sende benım ınsallahhhhh

deniz dedi ki...

seni çok seviyorum umarım bir gün tanışırız şarkılarına bayılıyorum

Adsız dedi ki...

allahna gurban oluyom sana saa adresmi yolluom ne olur ulas nolur adress sevdamsin_27@windowslive.com

Adsız dedi ki...

benim nişanlım senden yakışıklı ...ama doğrusu sende fena delsin...tüm şarkılarını osmanıma armağan ediyorum ..sevgilerle...karacörenli

Adsız dedi ki...

anam adresmi verdm ne edepsiz imsanlar var.sizin yuzunuzden nete giremiyog arsizlar

adsız dedi ki...

oii dadLum yha bitiom sana asqumm bebeqimm izmire gel yhaff çok osledm senii berabe kolbastı oynarızz :D :) =) hehehe

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template